środa, 5 czerwca 2013

Wyzwanie

Witajcie po długiej przerwie. Niestety nie udało mi się wyrobić do końca w poprzednim etapie, pomalowałem jedynie gargulce i biovory, cięzko znaleźć czas na malowanie gdy wkoło mnóstwo innych obowiązków. Ale koniec narzekania, przede mną prawdziwe wyzwanie muszę pomalować 92 gaunty różnej maści, 2 broodlordy i dokończyć venomorpha. Z gauntami jak widać jest różnie, niektóre maja już jakiś podkład złożony z tego co zostawił po sobie poprzedni właściciel, parę ma mocno podstawowe kolory bazowe jednek powycierane od niedbałego przenoszenia w kartonie i składane i rozkładane metodą wyrzuć na stół i powsadzaj w podstawki te które wypadły, jest też niedokończona 10 z poprzedniego etapu.
Myślę żę jeżeli uda mi sie pomalować chociaż 60-70% będzie bardzo dobrze. Dobrze że Mróweczka wymyślił ten konkurs bo inaczej dalej wszystko by leżało w częściach gdzieś w kartonie a tak jak jest pomalowane to i nawet lepiej zaczęło walczyć czego najlepszym przykładem jest mój ostatni wynik na turnieju w Koszalinie byłem 4 a walczyłem o pierwsze miejsce.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz