środa, 23 listopada 2011

Fist of fury nadchodzi


1. Impreza
Nazwa: Fists of Fury 2011
Data : 17-18.12.2011
Lokalizacja: Koszaliński Klub Osiedlowy „Na Skarpie”. Ul. Na skarpie 17 w Koszalinie
więcej informacji na temat dojazdu, noclegów itp. na http://fistsoffury.blog.pl/

Ramy czasowe:
Dzień I (sobota 17.12.2011)
8.30 - 9.00 zapisy
9.15 – 11.45 Bitwa I
12.00 – 14.30 Bitwa II
14.30 – 15.30 Przerwa obiadowa
15.30 – 18.00 Bitwa III

Dzień II (niedziela 18.12.2011)
8.30 – 9.00 rozstawienie armii na stole (nie do bitwy), w celu weryfikacji malowania (przeciwnik zostanie przedstawiony dzień wcześniej)
9.00 – 11.30 Bitwa IV
11.45 – 14.15 Bitwa V
14.30 – ogłoszenie zwycięzców i rozdanie nagród

Sędzia główny: Wojciech Łoś.
Gracz rezerwowy/sędzia liniowy: Jakub Podruczny. Rozpiska gracza rezerwowego zostanie opublikowana na tydzień przed końcem terminu przesyłania list armii.


Termin zgłoszeń : do 13.12.2011 (po terminie nie ma pewności na miejsce i udział w turnieju)
Ilość wolnych miejsc: 20 stołów – 40 graczy

3.Armie
Punktacja: Armie do max 1500 punktów zgodnie ze standardowym FOC
Dopuszczone armie : oficjalne + LotD by Sztab
Specjale: max 1 bohater imienny na armie.
Inne czynniki kompozycji:
IA nie dopuszczone, IA Update (z rhino i razorami) dopuszczone

4.Zasady dodatkowe turnieju
Gramy na stołach 60x48”

5.Punktacja:

a.Zgłoszenie
Za dokonanie zgłoszenia które polega na: wpłacie wpisowego na konto oraz nadesłanie mailowego zgłoszenia z rozpiską graczowi przysługuje +5 punktów turniejowych.

b. HOBBY:
Malowanie:
0 - armia nie pomalowana
1 - armia pokryta podkładem; nieliczne modele pomalowane
2 - armia w znaczącej większości pomalowana; nieliczne modele są niepomalowane; armia maźnięta 3 kolorami
3 - armia pomalowana w 100% (bez zastrzeżeń)
WYSIWYG:
(-1 za każde odstępstwo do max - 5), WYSIWYG nie będzie sprawdzany, ale każde wskazane przez innego gracza odstępstwo będzie karane.

c. Misje
d. Karne
Za każde 5 minut spóźnienia z oddawaniem wyników obaj gracz zostają ukarani 1 punktem karnym. Po 20 minutach opóźnienia obaj gracz otrzymują po 0 punktów za bitwę.

6.Misje

Misja 1 – Dary Bogów
Wystawienie: Spearhead
Ilość tur: 6; 7 tura na 5+ (rzuca gracz, który skończył ostatnią turę)
Zasady: Reserves, Deep Strike; VP
Cel: 3 znaczniki. Cele ułożone - 1 na środku stołu i po jednym w środku strefy rozstawienia (czyli w linii przez środek stołu – po skosie). Własny warty 250; środkowy 500; przeciwnika 750 oraz punkty za zniszczone i społowione jednostki.
Zasady dodatkowe: Za każdy zdobyty (zabity) Kill Point graczowi należy się jeden prze-rzut do wykorzystania raz w ciągu bitwy na dowolną kość. Np. tylko jedną kość z testu Ld. Nie można w ten sposób prze-rzucić prze-rzutu.

Misja 2 – Znaleźć i zniszczyć
Wystawienie: Pitched Battle
Ilość tur: 6
Zasady: Night Fighting w 6 turze, Reserves, Deep Strike
Cel: VP za zabite i spanikowane na koniec bitwy jednostki zostaje pomnożone dwukrotnie, pełne VP za połowione jednostki.

Misja 3 - Dominacja
Rozstawienie: Spearhead
Czas trwania: 6 tur (7 na 5+)
Cele: Capture the flag. Na stole jest 9 znaczników (1 - środek stołu, 4 –środki ćwiartek, 4 – po 15” od krótkiej krawędzi, po 12”). Znaczniki zajmuje się w ten sposób, że jeśli na koniec tury gracza oddział zajmuje znacznik (zgodnie z zasadami rulebooka, t.j. scoring w 3" od, brak wroga w 3" calach) to flaga została wbita - znacznik uważa się za zajęty bez względu na dalszą obecność przy nim troopsa. Znacznik można odebrać tak samo jak się go zajmuje. Jeśli masz na koniec bitwy:
1)5 znaczników więcej niż przeciwnik 1500vp
2)4 znaczniki więcej niż przeciwnik 1200vp
3)3 znaczniki więcej niż przeciwnik 900vp
4)2 znaczniki więcej niż przeciwnik 600vp
5)1 znacznik więcej niż przeciwnik 300vp
Zasady specjalne: Nie ma ograniczenia czasowego na bitwę. Gra się do końca ostatniej tury. Wyniki można oddać sędziemu rano.

Misja 4 - Bieg ku wolności
Rozstawienie: pitched battle
Czas trwania: 6 tur, 7 na 5+
Cele: każda wprowadzona jednostka punktująca do strefy rozstawienia przeciwnika daje +300 VP. Jeśli jednostka jest poniżej połowy liczebności początkowej daje +150VP. Liczy się tylko pierwsze 6 jednostek scoring’ujących, kolejne nie dają bonusu.

Misja 5 – Ostatnia ostoja
Rozstawienie: pitched battle.
Czas trwania: 6 tur, 7 na 5+
Cel główny: na środku stołu jest główny cel warty 1250 pts. Punkt może być zajęty tylko i wyłącznie jeśli znajduje się w 6 calach ponad połowa jednostki scoring’ującej, a w 6” calach nie znajduje się żaden model wroga.
Cel poboczny: Na początku bitwy przed pierwszą turą, a po rozstawieniu należy wskazać wrogą jednostkę HQ, za której za zniszczenie lub (spanikowanie na koniec gry) otrzymuje się 250 pts.
Zasady dodatkowe: Ostoja - modele znajdujące się całkowicie w zasięgu 3” cali od środka stołu są niewidoczne dla innych modeli w grze. Jeżeli przestrzeń ta zajęta jest przez nieprzekraczalny element terenu należy ten teren przesunąć tak by nie znajdował się w 3” od środka stołu. Przestrzeń w 3” od środka stołu to teren niebezpieczny. Niewidoczne są tylko modele w całości w bąblu, wiec oddział częściowo będący w nim wciąż jest widoczny dla przeciwników na normalnych zasadach. Przez bąbel można strzelać normalnie. W każdym momencie można zmierzyć środek stołu.

Ponadto do wyników każdej bitwy należy doliczyć punkty za różnice w zdobytych KP:
1)2-3 KP - +100 VP
2)3-5 KP - +300 VP
3)6+ KP - +500 VP

Ogólnie to trzeba się dobrze przygotować, na rozpiskę jeszcze nie mam pomysłu ale coś już zaczyna mi świtać, na ostatnim byłem 18 więc nie było tak źle, teraz trzeba bardziej się postarać


tak było ostatnio a jak będzie teraz??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz