piątek, 10 stycznia 2014

Długa nieobecność.


Witam po baardzo długiej nieobecności, malarska aktywacja się skończyła co nie znaczy że zakończyłem swoją przygodę z warhammerem 40k, musiałem jedynie troszkę przystopować, pomalowałem paru Wilczych Gwardzistów, dokupiłem i pomalowałem landing pada, wziąłem udział w Fist of Fury 2013 o którym napiszę kiedy indziej ( albo i nie nic nie obiecuję). Na dniach ma do mnie dotrzeć kodeks nowych tyranidów, zamówiłem też harpię. Powiem szczerze z plotek i wypowiedzi osób które już kodeks posiadają jestem sceptycznie do niego nastawiony, zabrali Malantaia, pozmieniali działanie kilku broni, dali badziewne na pierwszy rzut oka warlord traity i ograniczyli stosowanie psioniki do kodeksowej a tam nic ciekawego nie ma jak narazie, tak więc flyranty z 9T odchodzą w przeszłość. Pożyjemy zobaczymy co będzie bo może jak człowiek poczyta dokładnie, pogra trochę to odkryje jakieś ciekawe rzeczy które znowu tchną chęć do grania tą ciekawą frakcją.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz