środa, 29 stycznia 2014

Landing Pad

W skrócie lotnisko dające 4+ inva, bardzo przydatna rzecz zwłaszcza jak gra się przeciwko smokom i ich przegiętemu flamerowi, gdy pojawiłem się z nim na Fist of Fury śmiano się ze mnie , że nie warto, że strata punktów itd ale kiedy ugrałem dosyć fajne wyniki wiedziałem że jest to MUST HAVE na turniejowej scenie, niektórzy Wilczy Bracia też zaczęli dostrzegać zalety tej zabawki, jest ona dosyć tania w punktach i ma spore możliwości, jest dosyć dużą, można na niej zmieścić spokojnie trzy oddziały Long Fangów i zostaje dużo miejsca na jakiś oddział do kontry w cc. Oczywiście mój egzemplarz jest odpowiedni "Zwilczony" żeby się ładnie prezentował na stole, zmagnesowane podpory ułatwiają transport, model pomalowany w około 60%.







2 komentarze:

  1. Czy to jest do kupienia czy sam robiłeś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Landing Pad jest do kupienia w każdym sklepie z figurkami, zdobienia sa moje, użyłem różnych bitsów, z armii krasnoludów do whfb, goblinów, chaosu i tyranidów

      Usuń